Klachtenprocedure  keuringspraktijk.nl

Bij Keuringspraktijk.nl doen wij ons uiterste best om onze dienstverlening zorgvuldig en professioneel uit te voeren. Bent u niet helemaal tevreden over onze service? Dan horen wij dat graag. Wij zien iedere klacht of suggestie als een kans om onze kwaliteit verder te verbeteren.

Uw klacht kan betrekking hebben op de keuring zelf, het spreekuur, de communicatie, wachttijden of de telefonische bereikbaarheid. Blijf er niet mee zitten, maar laat het ons weten.

Wij streven ernaar om samen met u tot een passende oplossing te komen en onze dienstverlening continu te optimaliseren. Uiteraard behandelen wij elke klacht met de grootst mogelijke vertrouwelijkheid.

Klachtenprocedure 

  1. Klacht indienen

U kunt uw klacht indienen via info@keuringspraktijk.nl U ontvangt binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging. 

  1. Uw klacht wordt in behandeling genomen

Uw klacht wordt in behandeling genomen en zorgvuldig onderzocht door de klachtbehandelaar. De klachtbehandelaar is iemand anders dan degene over wie de klacht gaat. U wordt door de klachtbehandelaar in de gelegenheid gesteld uw klacht toe te lichten; dit kan telefonisch of per mail. 

  1. Reactie 

Binnen drie weken na ontvangst van uw klacht kunt u van de klachtbehandelaar een reactie  verwachten. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.